pole pole

22 maart 2013 - Mombassa, Kenia

Of te wel slow slow. Ik heb al tijdje niets van me laten worden reden; ben gewent geraakt aan pole pole relax rustig aan kenia.

4 maart waren de verkiezingen.......... wat een zooi is dat hier..!!
Ik snap wel dat mensen er boos om worden als je vrijdag ochtend pas resultaten krijgt, vervolgens met radio aan je oor zit te wachten en dan om 2 uur snachts we geven het zaterdag ochtend rond 11uur.. sorry dat zeg maar wat een onzin.
Vervolgens wint de genen die binnen een paar weken in den haag zit en waarschijnlijk Kenia over skype gaat besturen... Ik trek me twijfels ende persoon de vorige keer duidelijk de meerderheid had had nu duidelijk de minderheid sorry ik snap dat mensen boos worden klopt geen bal van maarja...

Vanwege de geweldige verkiezingen.... ging het baby's home dicht voor 2 weken voor vrijwillgers voor eventuele rellen.
Dus heb ik het busje(nacht bus wat een hel de hele nacht swahilli muziek mokker hard geen kans om je ogen te sluiten maar ben levend aangekomen!) naar mombassa genomen voor vakantie jeuj!! ik verblijf in me tentje(waar ik nooit in te vinden ben die tent is een sauna en een stoomkamer in een) op mombassa backpackers (super gezellig)alleen ga je hier niet voor je plezier in de zon leggen pfff je ga dood.. echt waar maar heerlijk niks doen lekker zwemmen in zwembad waar je blonde haar groen van word.. en gewoon lekker even op het strand wandelen met sam. De hele tijd sta je om je heen te kijk of de apen je hondje niet gaan aanvallen, echt apen zijn te slim ze stelen zoveel eten van hostel  bizar. Laat niet je eten buiten opeen bord liggen zekker dat de apen het stelen. Nooit alleen je zie ze altijd vetrzamelen op het dak klaar om aan tevallen.

over weekje ga ik terug naar nairobi om nog wat dingen te doen en dan kan in in het vliegtuig stappen naar amsterdam..

poe wat gaat de tijd snel hou het kort maar beloof dat ik afsluit met een mega blog!!

groetjes vanuit het zweterige warme mombassa waar oude blanke mensen op zoek zijn naar jonge veelste mooie keniaanse meiden en jongens.

1. Welmoed:
    25 maart 2013
    Zo Iris, dat is idd een tijd terug dat we wat van jouw verhalen konden lezen. Gelukkig hebben wij nog andere bronnen om informatie over jou te vergaren. Nog ff en dan kunnen wij alles weer "live"uit jouw mond horen. Wees voorbereid op Siberische temperaturen hier in NL.
    groeten de van Berkeltjes
  2. De Schilders:
    26 maart 2013
    Hee Iris, long time no hear, hahaha
  3. Samantha:
    16 april 2013