Welkom op mijn reisblog!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    9 oktober 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jorg beers:
    9 oktober 2012
    ik wens je veel sterkte en succes.
  3. Rob van Seters:
    9 oktober 2012
    You are on air good luck
    xx your reserve daddy
  4. Marika en Oscar:
    9 oktober 2012
    Lieve Iris, succes met dit avontuur en probeer er zoveel mogelijk uit te halen, stoer van je hoor! We zullen je blijven volgen. Liefs Oscar & Marika Koen, Giel en Ilse
  5. Dirk Beers:
    Hé Kanjer

ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven met deze grote stap, in een wereld vol vraagtekens, in dit mooie land
    De mensen daar zullen snel van je gaan houden net als wij hier in dit kikkerlandje.

Geniet ervan stoere!!!
    X Je Vader
  6. Mirjam:
    Hoi Lieverd,

Ja nu gaat het echt gebeuren, iets wat je al jaren in je hoofd speelde, iets voor andere betekenen die het echt nodig hebben. Ga genieten en ervaren wat dit avontuur je brengt.

Liefs Mam x
  7. Jens Schilder:
    10 oktober 2012
    Ik wens je veel sterkte namens het hele gezin
  8. Piet en iris kooij:
    maak er wat mooi,s van
    goed hoor ,veel sterkte
  9. Suzanne:
    Hey Irish!
    Super stoer van je dat je dit gaat doen! Ik wens je veel plezier en succes! Maak er wat moois van :)

XX suus
  10. Britt van den Berg:
    10 oktober 2012
    Hi Iris, wat een stoer wijf vind ik jou! Heel veel succes en natuurlijk plezier gewenst! X Britt
  11. Remko/Petra:
    18 oktober 2012
    Hoi Iris,
    Nog een paar dagen en dan begin je aan je avontuur. Spannend hóór. Heel veel plezier en succes.
    Groetjes van Remko, Petra, Charlotte en Thijs
  12. Marika en Oscar:
    19 oktober 2012
    Nog ffies lieve Iris, goeie reis voor a.s. maandag! Liefs Marika
  13. De Schilders:
    19 oktober 2012
    Lieve Iris,
    Wij wensen je superveel van alles wat maar valt te wensen. Ook wij vinden je erg stoer en gaan je zeker volgen.
    Dikke knuffel van ons.
  14. Yvonne:
    20 oktober 2012
    Tsjee en nu komt het wel heeeeeel dichtbij. Morgen stap je in the plane en dan begint je droomavontuur!!!! Wat een spanning meis! Stoer wijffie, ik wens je een top tijd daar en zal je missen...
    Lieve knuffel, Yvon
    xxx
  15. Yvonne:
    Lieve knuffel, Yvon
    xxx
  16. Petra en jan:
    Hoi Iris,
    Nog even en dan ga je aan je avontuur beginnen in Kenya.
    We vinden het super stoer van je. Goede reis, veel succes, veel plezier en geniet er vooral van.
    Groetjes en dikke kus, Jan en Petra
  17. Brenda en Andy:
    22 oktober 2012
    En dan is het maandag; de grote dag! Wij wensen je een hele goeie reis en zijn benieuwd naar je eerste ervaringen. Geniet er van! xx
  18. Samantha:
    29 oktober 2012
    Hey topper!
    Was even benieuwd of je goed bent aangekomen en hoe je eerste dagen zijn geweest.
    Succes!

XX